§1.POSTANOWIENIA OGÓLNE
§2. DANE OSOBOWE
W związku z wdrożeniem wymogów rozporządzenia (UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zakresie przetwarzania danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych i uchylając dyrektywę 95/46 / WE (ogólne rozporządzenie w sprawie ochrony danych - zwane dalej „RODO”), informujemy, że:
§3. ODBIORCY DANYCH
Korzystamy z usług firm programistycznych i utrzymujących systemy teleinformatyczne, z którymi mamy zawarte stosowne umowy. Umowy te obejmują zasady przetwarzania danych i poufność. Dane te nie są udostępniane i żadna z tych firm nie ma prawa przetwarzać danych w inny sposób niż określony w umowie. Twoje dane o ile firma ma do nich dostęp mogą być przetwarzane wyłącznie na potrzeby prawidłowego świadczenia usług.
§4.COOKIES
§ 5. Rezerwacja i zakup usług
1. Rezerwacje można dokonywać przez formularz dostępny na stronie www lub kontaktując się bezpośrednio z obsługą.
2. Po dokonaniu rezerwacji Klient otrzymuje potwierdzenie drogą elektroniczną na podany adres e-mail.
3. Ceny usług hotelowych i restauracyjnych są podawane w walucie lokalnej i zawierają wszystkie obowiązujące podatki.
4. Zakup usługi następuje po dokonaniu pełnej opłaty.
§ 6. Płatności
1. Płatności można dokonywać za pomocą karty kredytowej/debetowej, przelewu bankowego lub innych metod dostępnych na stronie.
2. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie, rezerwacja może zostać anulowana.
§ 7. Anulowanie rezerwacji i zwroty
1. Klient ma prawo anulowa rezerwację, która została założona poprzez silnik rezerwacyjny strony internetowej, bez kosztów, do 48h przed planowanym przyjazdem.
2. W przypadku anulowania rezerwacji po wyznaczonym terminie, może być naliczona opłata w wysokości 50% wartości rezerwacji.
3. Zwrot opłat następuje w terminie 14 dni na to samo źródło płatności, z którego dokonano zakupu.
§8. Reklamacje
1. Reklamacje dotyczące usług można składać na piśmie na adres S7 Hotel Sp. z o.o., ul.Przęsłowa 4 25-671 Kielce, NIP 9592021554 lub drogą elektroniczną na adres recepcja@s7hotel.pl
2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§ 9. Postanowienia końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz innych aktów prawnych obowiązujących w Polsce.
2. Wszelkie spory wynikające z realizacji usług będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby S7 Hotel Sp. z o.o., ul.Przęsłowa 4 25-671 Kielce, NIP 9592021554
3. Regulamin obowiązuje od dnia 10.10.2023 i jest dostępny na stronie www.